.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در آستانه هفته داع مقدس ؛
نمایشگاه یاد یاران در ساري افتتاح شد
نمایشگاه با چیدمان 32 غرفه و با نگاه جنگ سخت ، نیمه سخت و جنگ نرم صورت گرفت که در بخش نخست با 22 غرفه با عناوین:تعاون، اعزام ایثارگران، نقش روحانیت و نیز تبلیغات در جنگ، مخابرات و جنگ های نوین، عملکرد لشگر 30 گرگان، بسیج اصناف و ...

نمایشگاه یاد یاران سپاه کربلا صبح روز  شنبه در پارک موزه دفاع مقدس با حضور مسئولین استانی و چهره های فرهنگی و یادگاران ماندگار هشت سال دفاع مقدس شروع به کار کرد.

به گزارش 
پايگاه خبري بسیج مازندران، در ابتدای مراسم حجت الاسلام نظری مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس ونیز موفقیت های بدست آمده بعد از جنگ را به برکت راه بری و مدیریت ولی فقیه جامع الشرایط حضرت امام خمینی (رضوان الله) و امام خامنه ای (مدظله العالی) برشمرد.

سرهنگ هاشمی مدیریت نمایشگاه یاد یاران نیز در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت:برپایی نمایشگاه یادیاران با اجرای رزمایش 7 گردان امام حسین (ع)در 7 شب از تاریخ 31/6/90 تا 7/7/90 یادآور رشادتهای غواصان دریای معرفت امام حسین(ع) عصر خمینی می باشد.

سرهنگ هاشمی در ادامه گفت: نمایشگاه یاد یاران با چیدمان 32 غرفه و با نگاه جنگ سخت ، نیمه سخت و جنگ نرم صورت گرفت که در بخش نخست با 22 غرفه با عناوین:تعاون، اعزام ایثارگران، نقش روحانیت و نیز تبلیغات در جنگ، مخابرات و جنگ های نوین، عملکرد لشگر 30 گرگان، بسیج اصناف و بهداری، بسیج سازندگی، هلال احمر، دانش آموزی و فرهنگیان ، بسیج خواهران و کنگره شهدا، سرداران و امیران و بنیاد حفظ و آثار دفاع مقدس استان تشکیل شد

وی افزود: در بخش دوم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که اولویت اول نظام مقابله با جنگ نرم دشمن است با بیان تهدیدات و آسیب ها و نقشه های شوم استکبار جهانی با همراهی یاران بی بصیرت داخل برای براندازی نظام، نمایشگاه جنگ نرم با غرفه های عملیات روانی،فرقه های دروغین،شیطان پرستی ،نمادهای شیطانی و فراماسونری،غرفه اعتیادو نقش سپاه در ریشه کنی آن ،غرفه حجاب و عفاف و نقش زنان و خواهران بسیجی در ترویج عفاف و حجاب و همچنین دوخت صلواتی چادر و مقنعه و در نهایت غرفه بصیرت و فتنه می باشد.

هاشمی تصریح کرد: در بخش سوم اجرای 7 شب، برنامه تلوزیونی همراه با رزمایش بزرگ عملیات بیت المقدس توسط 7 گردان امام حسین (ع) از 31 شهریور تا 7 مهر خواهد بود و پایان بخش برنامه ها هر شب در کنار 8 شهید گمنام تجدید میثاق با شهدای گمنام را خواهیم داشت

سرهنگ هاشمی با اشاره به جنگ تمام عیار فرهنگی دشمن بر ضد ارزشهای اسلامی گفت: سپاه پاسداران به عنوان فرزندان روح الله در این عصر زر و زور و تزویر این جنگ را به موقع تشخیص داد و با قلب و لسان ساده و با اقدام به موقع و به جا به مبارزه با جنگ نرم دشمن پرداخت و شما ماحصل دفاع مقدس و انقلاب امام راحل که همان بیداری اسلامی ملت های مسلمان است را می بینید.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه کربلا در پایان از کلیه زحمت کشان و بسیجیان و یاران گمنام شهیدان که به تعداد 4000 نفر به روز و 60000 ساعت در اجرای این پروژه عظیم همکاری داشتند قدردانی نمود.

در ادامه مراسم افتتاحیه، هادی ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی استانداری ضمن تشکر از زحمات بانیان نمایشگاه یاد یاران گفت:اهداف دشمن برای مقابله با ایران اسلامی در قالب تضعیف ولایت مطلقه فقیه است و تا زمانی که جریان ولایت فقیه حاکم است، دولت های غربی نمی توانند به اهداف پلیدشان در ایران دسترس پیدا کنند.

وی در ادامه افزود: امروزه باید با همان دیده بصیرت، عملیات های پیچیده فرهنگی که در فضای سایبری طراحی شده را بازخوانی و شناسایی کنیم و این وظیفه ماست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تصریح کرد:امروزه جریان بیداری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی و گفتمان امام راحل در اوایل انقلاب شکل گرفته است.

ابراهیمی همچنین تسخیر لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی در قاهره را از اعجاز انقلاب اسلامی دانست و ساماندهی پارک موزه دفاع مقدس را از مهمترین و ارجح ترین پروژه های عمرانی استان برشمرد.

گفتن است: بازدید از نمایشگاه از26 شهریور تا 7 مهرماه از ساعت 9 صبح تا 12:30 و بعد از ظهر از ساعت 15 تا 23 برای عموم آزاد می باشد.

 

 

 






استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 شهريور 1390
لطفا ادرس نمایشگاه را بنویسید
نا شناس 27 شهريور 1390
شمال نيوز --- آدرس نمايشگاه ساري انتهاي پل تجن كيلومتر 2 جاده گلما، پارک موزه دفاع مقدس استان مازندران
نا شناس 27 شهريور 1390
الحمد لله بعد از چندين سال اين نمايشگاه برگزار شد دست مجريان نمايشگاه درد نكنه
نا شناس 27 شهريور 1390
قرار بود رزمايشي در اين مكان برگزار شود خبري نيست.
نا شناس 27 شهريور 1390
از اين نمايشگاه بازديد كردم بسيار جالب بود.
نا شناس 28 شهريور 1390
سنگر سازان بی سنگر جهاد ،همان های که امام در وصفشان فرمود نقش جهاد در جنگ کمتر از نیروهای نظامی نبوده و نیست . در این نمایشگاه حضور دارند ولی ....اسمی از انها نیامده متاسفم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.